Κυριακή, 28 Ιουνίου 2009

ΛΟΙΠΟΝ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ,ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ 13 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΛΕΝΕ <<ΠΑΡΗ>>.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΌΜΟΡΦΗ ,ΕΙΜΑΙ ... ΠΑΧΟΥΛΗ,ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΣΩΣΤΑ;
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ,ΕΚΤΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΩΝ,ΑΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΩΝ.ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ,ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΩ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΩ,ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΌΜΩΣ.ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΥΧΡΩΝΩΣ.ΤΗ ΜΙΑ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ.ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΠΩΣ ΕΜΜΕΣΑ ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΕΜΜΕΣΗ ΧΥΛΟΠΙΤΑ.ΕΙΠΕ ΌΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΊΣΩΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.Ή ΤΟ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΥΓΕΙ Ή ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ,ΧΑΝΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΟΥ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΑΚΡΥ,ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ,ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΌΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΧΕΣΕΩΝ.ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΌΜΟΡΦΟΣ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΌΜΟΡΦΟΣ.
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ. Χ+<<Π>>=LOVE

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
ΧΑΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου